EsRa NaGiŞ SeNaRyO
 
AnasayfaKapıSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Cansel'e Video

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Yazar Mesaj
NagiŞ ElÇiN
Admin
Admin
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 08/06/08 Mesaj Sayısı : 130 Nerden : Cansel'İn Evinden =) İş/Hobiler : Lakap : canselkolik

MesajKonu: Cansel'e Video Çarş. Tem. 30, 2008 4:17 pm

Ben Yar Kendimi Bİldim Bileli Bir Sana Aşık Sana Deli..Seninle Açtığım Bu Gözleri..Sennle Kaparım Ancak...


http://www.metacafe.com/watch/1562352//
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
defne-deniz:D
Moderatör
Moderatör
avatar


Yaş : Kayıt tarihi : 17/06/08 Mesaj Sayısı : 1068 Nerden : İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Çarş. Tem. 30, 2008 4:29 pm

çok güzel olmuş emeklerine sağlık nagiş :D
sen cansel hastası filan mısın ya Embarassed
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gizemclk
Moderatör
Moderatör
avatar

Kadın
Yaş : 24 Kayıt tarihi : 29/07/08 Mesaj Sayısı : 2022 Nerden : Çılgın Üniversiteden :D:D:D İş/Hobiler : Çılgın Üniversite//Hatırla Sevgili//Berk Hakman :D Lakap : Berk'in Kankası :D (şimdilik) :p

MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Çarş. Tem. 30, 2008 5:18 pm

seninle açtığım bu gözleri seninle kaparım ancak:)
bravoo harika muhteşem :D süper olmuş :D I love you Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Esra ELÇİN
Admin
Admin
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 08/06/08 Mesaj Sayısı : 1439 Nerden : cAnSeLiN kAlBiNdEn İş/Hobiler : caNsElİ dÜşÜnMeKtEn BaŞkA iŞim YoK Lakap : CaNsElmAnİa

MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Çarş. Tem. 30, 2008 5:54 pm

vallaha nagıs ne dıyeyımmm harıka olaganustu aglattın benı yaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://esranagis-senaryo.forumr.net
NagiŞ ElÇiN
Admin
Admin
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 08/06/08 Mesaj Sayısı : 130 Nerden : Cansel'İn Evinden =) İş/Hobiler : Lakap : canselkolik

MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Çarş. Tem. 30, 2008 6:09 pm

defne-deniz:D demiş ki:
çok güzel olmuş emeklerine sağlık nagiş :D
sen cansel hastası filan mısın ya Embarassed

ne hastası ölüyorum burda aşkımdan beee
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Dilay
Yardımcı Senarist
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 09/06/08 Mesaj Sayısı : 298 Nerden : babamın evinden İş/Hobiler : öğrenci :) Lakap :

MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Çarş. Tem. 30, 2008 6:11 pm

aaaaaaaaaaaa yani yeni mi öğrenionuss kızımm şimdii yani esra ile nagişin cansele olan aşkını cansel bile duydu bi siz duymamışınzzz
_________________

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NagiŞ ElÇiN
Admin
Admin
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 08/06/08 Mesaj Sayısı : 130 Nerden : Cansel'İn Evinden =) İş/Hobiler : Lakap : canselkolik

MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Çarş. Tem. 30, 2008 6:12 pm

evet Cansel duydu ona olan aşkumu valla :D
Ama ciddiye aldımı bilinmez:D
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
esra.cansel
Geçerken Gözatmış
Geçerken Gözatmış



Yaş : Kayıt tarihi : 26/07/08 Mesaj Sayısı : 4 Nerden : İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Çarş. Tem. 30, 2008 6:15 pm

ya nagiş süper ötesi olmuş ya ağlıcam şimdi ya Sad adam sırf karizma ya:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Esra ELÇİN
Admin
Admin
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 08/06/08 Mesaj Sayısı : 1439 Nerden : cAnSeLiN kAlBiNdEn İş/Hobiler : caNsElİ dÜşÜnMeKtEn BaŞkA iŞim YoK Lakap : CaNsElmAnİa

MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Çarş. Tem. 30, 2008 6:17 pm

nagıs duydu da senı arayacaktı adamı askere goturdulerrrr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://esranagis-senaryo.forumr.net
defne-deniz:D
Moderatör
Moderatör
avatar


Yaş : Kayıt tarihi : 17/06/08 Mesaj Sayısı : 1068 Nerden : İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Perş. Tem. 31, 2008 12:08 pm

Esra_19 demiş ki:
aaaaaaaaaaaa yani yeni mi öğrenionuss kızımm şimdii yani esra ile nagişin cansele olan aşkını cansel bile duydu bi siz duymamışınzzz

biliyorum duymuştum ama işte bunlarınki aşktan öte cansel manyağı olmuşlar Razz Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir




MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Cuma Ağus. 22, 2008 10:24 pm

süper ötesi olmuş yaaa.aşırı beğendim.çok çok çok güzel.elüne sağlıkk leyynn Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fadime*
Onun Mekanı
Onun Mekanı
avatar

Kadın
Yaş : Kayıt tarihi : 30/08/08 Mesaj Sayısı : 469 Nerden : Canselin Kalbin'den İş/Hobiler : Lakap :

MesajKonu: Geri: Cansel'e Video Ptsi Ekim 27, 2008 3:59 pm

Nagis ellerine saglik muhtesem oldu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content





MesajKonu: Geri: Cansel'e Video

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Cansel'e Video

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
ÇıLgIn ÜnİvErSiTe :: BOŞ ZAMAN GEÇİRGECİ -